ملانيامشارکتکنندهٔ دعوتشده
سوال خوب ولي سختي هست! بنظرم ديدن موفقيتهاي كوچك خودش عامل بزرگي در ايجاد اميد ...
خود فرد
language.fa
سوال خوب ولي سختي هست! بنظرم ديدن موفقيتهاي كوچك خودش عامل بزرگي در ايجاد اميد و انگيزه است و اولين راه براي بازگشت به زندگي ميشود! و در ادامه اينكه هرروز به هر شكل شده و حتي براي تايم بسيار كوتاه قدمهاي كوچكي براي جسم، روح و روانمون برداريم. مثلا كاري كه براي مدتي ما رو از درد مشكلات دور كنه و حواسمون رو جاي ديگري ببره!خواه ورزش، خواه رقص، خواه فيلم ديدن و حتي خواه سكوت باشد! اينكه بپذيريم مسير زندگي همينه و موفقيت در برداشتن قدمهاي كوچك حاصل ميشود! گاهي هم راه حلي نيست! تنها بايد به زندگي اجازه گذر كردن داد و آن را تماشا كرد!!!