نظر و تجربه ی شخصی من این است که اول باید پذیرفت! باید بپذیریم که زندگی همیشه یک...
نظر و تجربه ی شخصی من این است که اول باید پذیرفت! باید بپذیریم که زندگی همیشه یکنواخت نیست و برای همه یکسان جلو نمیرود. و اینکه هر کسی روحیات مخصوص به خود را دارد. پس برای گذر از شرایط استرس زا و بازگشت به حال مساعد باید تعریف منطقی از خود داشته باشیم. مثل خیلی از افراد دیگر ارتباط مستقیم و بدون دغدغه با خانواده و دوستان از من گرفته شد؛ روزها و ماه ها بی اطلاعی چیزی نبود که بتوان از قبل انتظارش را داشت. حتی دیدن یک لبخند ساده اطرافیان از ما گرفته شد. چیزی که باقی مانده میتونه این باشد که هر لحظه و یا هر روز منتظر اخبار نگران کننده تری باشیم و تمرکزی که در ماه های قبل از دست دادیم همچنان دامن گیر باشد و این عدم تمرکز و یا نگرانی به همراه نداشتن حال خوب همچنان همراه ما باشد. برای اینکه به تعادل دوباره رسید برای خودم اهداف جدیدتر در زمینه های مختلف با توجه به توانایی و شرایط روحی خود مشخص نمودم تا در کنار رشد شخصی به تعادل مورد نظر برسم. به نظرم استرس منجر به رشد و موفقیت ارزش دارد تا به نسبت سایر استرس های دیگر و با این روش میتوان در مقابل افکار منفی توان آورد و قوی ماند. هر آن چه مرا نکشد نیرومند ترم می سازد!